خبر گزاری باشگاه استقلال

خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 256
بازدید کل : 33618
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


مهدی شیری : با قهرمانی در جام حذفی جبران می کنیم

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Mehdi-Shiri-2.gifهافبک با تجربه و بازی ساز تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امسال با بدشانسی مواجه شدیم اما با قهرمانی در جام حذفی جبران می کنیم.

مهدی شیری هافبک سرخپوشان امروز (چهارشنبه) پس از حضور در باشگاه در خصوص وضعیت تیم گفت: شرایط خوبی داریم و تمرینات مناسبی را برای بازی برابر سپاهان انجام می دهیم.

شیری در مورد بازی با سپاهان افزود: با تلاش فراوان تمرین می کنیم تا بازی قابل قبولی را به نمایش بگذاریم و اگر سپاهان را ببریم، قهرمان می شویم.

 

 

مهدی درباره عملکرد تیم پرسپولیس در لیگ دهم گفت: بدشانسی و نوسانات بازی بازیکنان دلایلی بر عدم کارایی مناسب تیم بود و علیرغم تصمیم و هدفی که برای قهرمانی داشتیم، نتوانستیم به آن برسیم ولی با قهرمانی در جام حذفی جبران می کنیم.

 

هافبک سرخپوشان در مورد لیگ دهم تصریح کرد: کیفیت مسابقات این فصل، نسبت به سال قبل خیلی بهتر بود اما وقفه دو ماهه این دوره باعث فشردگی بازی های ما در لیگ ایران و آسیا شد، که از این بابت تیم پرسپولیس متضرر گردید.

مهدی شیری درخصوص حضورش در پرسپولیس در فصل آینده گفت: قراردادم با پرسپولیس در پایان جام حذفی به اتمام می رسد و برنامه خاصی ندارم. اگر پرسپولیس مرا بخواهد در خدمت این تیم خواهم بود، در غیر این صورت، تصمیم دیگری می گیرم.

هافبک پرسپولیس در مورد اینکه آیا از مهدی شیری در این فصل راضی بودید؟ گفت: در نیم فصل اول بهتر و آماده تر بودم و بیشتر بازی کردم اما در نیم فصل دوم تنها در دو وقت نیم ساعته بازی کردم و مطمئنا از خودم راضی نیستم.

مهدی در مورد عملکرد خط هافبک پرسپولیس افزود: محمد، مازیار و حسین، بازیکنان قدرتمند و با هوشی هستند. بادامکی به دلیل حضور در اکثر بازی ها و دوندگی زیاد، عملکرد خوبی داشت. محمد نوری بدلیل مصدومیت های پی در پی با بدشانسی مواجه شد اما در کل خوب بود. مازیار هم بدلیل حضور در پست هافبک دفاعی نقش زیادی در تغذیه مهاجمان نداشت اما فوق العاده کار کرد. من و تیاگو هم در هر شرایطی آماده بازی و کمک به تیم بودیم.

شیری در پایان گفت: امیدوارم طی فصل گذشته رضایت کادر فنی و هواداران را جلب کرده باشم و انشاءا… بتوانیم با قهرمانی در جام حذفی دل هواداران پرسپولیس را شاد کنیم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 4 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com